2009 m. gegužės 18 d., pirmadienis






Aš šiandien mačiau mėlyną boružę,skraidančius lietaus lašus ir nunertus siūlus už savo lango.

Sakai neįtikėtina?
Klysti...labai tamsi boružė,vėjyje blaškėsi pienių pūkai,o voratinklis buvo paliktas vienas...
Paprasta.Tik kartais paprastume gali įžvelgti tai, ko paprasčiausiai nematai...
O šiandien,ir rytoj aš matysiu, tik tai ką pati norėsiu..
(Niekada nereikia galvoti apie tai kas jau buvo..Patarimas duotas man,ir perduotas kitiems)
Nors ir mano mintys bus apkrautos, visai prie oro nederančiais dalykais, bet kažkur giliai...
ar sapnuose, aš jau gyvensiu TAIP. Taip, kaip to norėsiu..



Nukrito lapai..Nutirpo sniegas..
Nužydėjo medžių žiedai..Nuvyto gėlės..
Praėjo metai,praeis ir kiti..
Tik svarbiausia nepamiršk, ką tu per juos nuveikei.
Ką padarei dėl savęs, ką padarei dėl kitų.
Nepamiršk savęs!!Bet gyvenk dėl kitų!
Ir vis neliko nieko.Išgaravo.
Išnyko, kaip vėjo supamos dulkės.
ir...?Juk kiekviena diena turi būti kaip visas gyvenimas.





Komentarų nėra: