2009 m. gruodžio 28 d., pirmadienis

Kaip ir ne pirmą kartą geriausios mintys ateina naktį. Kada neina užmigti, kol jų neišlieji, kam nors. Kad ir baltam popieriaus lapui. Tik tada gali užmigti. Ramiai užmigti.















Norėjau kreiptis vardu ir pavarde, bet nusprendžiau nutylėti.

M.G.,
Prisiminimai. Žinai, Tu tas žmogus, kuris mane suprato.Prisipažįstu, užmiršau Tave. Ir išmokau gyventi be Tavęs. Ir tik netyčiomis, kai sunku, prisiminiau. Žinau,galbūt dabar ne geriausias būdas kreiptis į Tave. Bet turiu tai priminti. Tu man padėdavai visada, suprasdavai, pažinojai ir mylėjai mane. Labiau už bet ką kitą. Niekada netrūkdavo žodžių, nei Tau, nei man. Dėkinga liksiu ilgam. Tai buvo nuoširdu, tai ko man galbūt trūksta dabar. Pameni. Kai Tau blogai- gerai man, ir atvirkščiai. Aš guodžiu Tave, Tu mane. Ir kai linksma, džiaugiamės vienas kito laime. Žinojai apie mane daugiau nei bet kas kitas. Žinojai galbūt viską. Kaip ir aš apie Tave. Buvai ne tik Draugas, bet ir brolis, vyresnis, kurio taip norėjau. Atrodė realu ir įprasta. Gerbėme vienas kitą kaip žmogų ir tai buvo svarbiausia. Sielos Draugas! Tu mane supratai ir leidai pasirinkti. Gerbsiu už tai visada. Mano angelas.
Su meile Roberta.

Komentarų nėra: