2009 m. birželio 13 d., šeštadienis

(inlove)

Ir koks mielas tas gyvenimas, kaip tave supa mieli žmonės...

Norėdama užsimiršti, parsitempiau knygą.Sakė, įdomi..Nu gal po kito 100 psl.

Kad nuotaika pakiltų mama paruošė ledų su braškėmis ir keptais bananais..Vis norėjo parodyti, kaip žurnale jie išvaizdžiai patiekti. Tai nepasirodė skanu.Bet mamos padaryti buvo net puikūs!

Beje, jeigu kas nežinojot aš esu bloga.Aha.Bloga.(Jei turite kokių nusiskundimų rašykite)Bet jetau, kaip miela girdėti, kad aš bloga(nors taip interpretavau pati) iš pačio nuostabiausio žmogaus!!;*

Nesvarbu ką sako, girdžiu ką noriu.


Ir šiaip šiandien sulaukiau palinkėjimo geros vasaros ir pasakymo aš jau išvykstu...
Pastebėjau,išvažiuojat jūs visi.Nu ir keliaukit.

Bet kas išvažiuoja, o kas atvažiuoja.

Mr. Džeikob pasiskelbė efektingai, kad jau čia.Na va. Ir iš kart nuotaiką pakelia.Aišku efektingumas, kaip pati suprantu labiau skirtas ne man, nu bet jei jau abiems tai abiems.Ačiū ir už tai;}

Man atrodo dar savaitė ir vėl gyvensiu puiiiiiikiaiiiii!!!!

Pasiilgsiu!(vakar ištirpau..(inlove))


Komentarų nėra: