2009 m. birželio 30 d., antradienis

Telegrama.

Tiesiog pažvelk man į akis ir viską suprasi...
Atėjo laikas ir T A U, mano mielasis, parašyti telegramą. Taip, žinau, kad ją pravartu siųsti telegrafu, na bet leiskime pasireikšti mano fantazijai. Šią telegramą tu gausi iš paukščio su melsvomis ir šonuose baltomis plunksnomis. Nežinau ar būna spalvotų, bet aš įsivaizduoju.
Karvelis T A U atneš žinią nuo manęs...

Įžanga gan nebloga.Bet čia nei drama, nei romanas.Meiliai ir saldžiai aš mieliau šneku tiesiai, kad matyčiau akis.
Bet aš neesu griežta, aš tik žinau, kas man svarbu ir ko aš noriu. Aš noriu būti laiminga. Ir tu mane darai tokią!! Tikiuosi, kad džiaugiesi dėl to...Ir noriu, kad T U būtum laimingas.

Bet būkime teisingi, bet ir leiskime parodyti tai ko trokštame.Būkime savimi.
Kiekviena akimirka praleista kartu tampa brangiausia? Taip. Tampa. Tik , kad akimirkų mums trūksta.

Ir žinai, kad ir tamsoje, atsidaryk langą ir pažvelk, T U sulauksi mano laiškelio...

Siunčiu iš visos širdies ir su šiluma.
Klausausi tylos ir jau girdžiu T A V O balsą.

Tavo žmogutis.Tavo arbūziukas.

Komentarų nėra: