2009 m. balandžio 21 d., antradienis

111 metų diena.
Minčių šuoliai.
Daug minčių šuolių...Vien stiliaus klaidos...;D
Gerai, kad viskas jau parašyta...
Bet paskutiniu metu vieni kitiems užduodame daug retorinių klausimų...
Tu man,aš tau...ne tu man,ir tu man ir vėl tu man..Lyg aš būčiau kokia elektroninė užrašų knygutė, kuri gali tik atsakyti,atsakyti...
Bet visgi aš suprantu, aš neesu tuo,kuo mane tu laikai...
Retrospektyva, kaip pavyzdžiai čia būtina.
Tu-geras žmogus.
Tu jau šiek tiek leidi pailsėti nuo vienos ausyse svingiančios dainos...
Sugalvoji naują, tiksliau senai naują žodžių rinkinį..Nervini mus..Suprantu...
Ir ne gana to, ir Tu kitą puse dienos su savo žoduku nervini....
Po to aš permiegu ir mane nervina, bet kas..
Bet mano nervai stiprūs ir aš neesu pikta..
Jokių šaukiamųjų sakinių,tik ramus, žemas tonas...
Ir jokių žargonų kai suvalgai šaltą obuolių pyragą su ledais/grietinėlė.
Panaikini valios pastangas,taupyti ;DDDD
Bet toks gyvenimas...
Juk aplink kiekvienos būtybės, daikto ar sielos egzistencinė svarba turi mums visiems būti kaip vertybė.
Minčių šuolis.
Aš pavargstu, bet man tai patinka.Bet tai nepatinka mano tėvams.
Bet tai patinka man.Bet man nepatinka vitaminai.Bet tai patinka mano tėvams.
Bet salotas aš dievinu.
Bet daug eptitetų tu gali vartoti.
Tai miela...Žinok.
Ir deminutyvai neblogai...
Bet kuo mažiau simbolių ir metaforų.Jokių.Nulis.Didelis nulis.Sakrališkumo man jau gana.
Minčių šuolis.
Atsipalaiduokim,liko tiek nedaug.!!!!!
Epiforoms ir pakartojimams stop.


Ir tai tik tavo pasirinkimas.
  • Gali Tylėdamas Šypsotis.
  • Gali Šypsodamasis Tylėti.
ir?Ką darysi?

6 komentarai:

Mindaugas rašė...

ar nori atvirumo?

Mindaugas rašė...

Nieko nesupratau ;DDD

nebyli naktis. rašė...

ką?? ;D Kitais metais pasimokysi interpretacijas rašyt,suprasi;D

Anonimiškas rašė...

nu va;D
-------
<3

nebyli naktis. rašė...

ane?;D

Mindaugas rašė...

Gal kita met, bet dabar tai nieko