2009 m. balandžio 9 d., ketvirtadienis

O tu ten būtum?




44 akmenėliai stovi išdidžiai prieš mane.Keletas net įsižeidė, kad pavadinau juos akmenėliais.Juk jie jau visą amžių nugyvenę...Dešimtis kartų senesni ir labiau subrendę už mane...
Jie net visi skirtingi, o mes juos vadiname vienu vardu..Tai neteisinga jų atžvilgiu...O kaip reiktų juos vadinti???Žmogiškais vardais??Kažin,juk jie ne žmonės..Net nepanašūs,net visai kitokie...
Bet jei tie 44 akmenėliai virstų 44 žmonėmis.Tikrais,realiais ir neišgalvotais...44 Išdidūs žmonės stovinys prieš mane..Kas jie tokie būtų???
Ir ten stovėtum tu?O gal tu??Ar ateitum be kvietimo,nes lieptų širdis???....Gal...Bet kažin...O ar verta tikėtis?..Verta laukti,kol išsirikiuosit ir tylėsit??Nieko nesakysit??Aš sėdėsiu ir žiūrėsiu...O jūs??..Žiūrėsit į mane???O kam???Geriau užsimerkit...Bus man maloniau..Jūs tik įsivaiduokit, nes aš tapsiu nematoma,negirdima,nepastebima....Tik ten būsiu ir sėdėsiu..Egzistuosiu..Jūs tik jauskit mane..Tik jauskit..Nesvarbu, širdimi,siela ar dar kuo...Tik jauskit...Ir sustinkit kaip akmenys...Bet ne,tada jūs tapsit panašūs į tuos mano 44 akmenėlius...O gal ištiesų žmonės panašūs į akmenis???Kas žino...Bet tik blogas žmogus gali būti kaip akmuo....O aš nenoriu,kad priešais mane stovėtų blogi žmonės, noriu tik JŪSŲ...Tik tikrų žmonių ir gerų...Tik gerų...

Komentarų nėra: