2009 m. balandžio 9 d., ketvirtadienis

Už lango lyja lietus...Prisikalbėjau.Aišku užtenka,pasidžiaugiau tris dienas ir gana.Atėjo metas,kai ten pasigadinti nuotaiką...Bet prisiminiau, jog as džiaugiuosi viskuo...Teks džiaugtis ir tuo visai nepavasarišku, o rudenišku, niūriu lietumi...Ne,ne teks, o aš džiaugiuosi...Bet visvien taip nyku,tylu...Bet aš džiaugiuosi, šypsausi viduje..Išorėje kažkodėl dar nepavyksta, bet nieko...Ateis vasara,bus šiltas lietus..Eisiu į lietų...Eisiu po lietum...Eisiu..Paskęsiu..Sušlapsiu...Bet džiaugsiuos...Lietus,tas beprotiškai garžus lietus...Beprotiškas,nes jis sudėtas ir begalybės lašelių...

Knyga,jau trečia mano rankose.Lietus ir į gerą...

Ir lietaus šokiai būna į gerą...

Ir lietus naktį smagu...

Ir stiprus lietus praskaidrina nuotaiką...

Ir pabandyti pamėgti lietų bus į gerą...

ech,saulė.

Lietus tik į gerą...


Ir tikrai lietus buvo į nes po lietaus ateina nepakartojama, pasakiška, žodžiais neapsakoma gaiva,kuri atgaivino mane....Atradau ją netikėtai..Džiaugiuosi,dabar vėl esu aš.Aš džiaugiuosi...Nepaprastas jausmas justi orą, pauksčius, jų dainų skambesį, krintančius nuo stogo lašus..Tai nepaprasta...Malonu..Atgaivina..
^^^

LEARN from yesterday*
LIVE for today*
HOPE for tomorrow*

Komentarų nėra: