2009 m. liepos 23 d., ketvirtadienis

Su širdimi ar be širdies tu gyveni.Paklausė garsiai baltas drugelis.

Tai ką veikiat?

Skraidau tarp eglių spyglių, žudau juos savo žvilgsniu.
Noriu šaukti garsiau, nei dundantis traukinys surudijusiu geležinkeliu...
Arba noriu, tavęs labai tyliai paklausti, taip tyliai, kaip mums einant palei ežerą čiulba pauksčiai...
Noriu, kad kai man atrodo, jog tu juokauji, tu ir juokautum..
Noriu, kad žvaigždės nenusileistų į žemę, nes tada nematyčiau nakties grožio.
Noriu, kad nereikėtų patirti jausmo, to nemalonaus jausmo...
Ir nenoriu išsikalbėti kitiems, nenoriu jausti kitų žvilgsnių, noriu tik, kad girdėtum mane tu.
Ir tegul naktinė rasa niekada neišblunka, neišdžiūsta...Tegul viskas būna kaip vakar..
Ir aš vis dar tikiuosi, viliuosi.Ir vis dar kvepiu tavim..Kvepiu ir šiltu vakaru, tik tu nesupranti, o manai, kad aš nesuprantu.

Bet esu dėkinga kitam žmogučiui už tai, kad esi šalia.Tik dėl tavęs ir kartu su tavim mudvi būnam geresnės.Padėkoju tau rudasis dunduk.Susirasim ir gyvensim gerai kasdien;}Tik ne taip lengvai.

Ir šįvakar nuo manęs nepabėgsi.Nes muzika visagalė, tik ar visada?? Klausai klausai....Ir dar klausai..

Ir patys nuoširdžiausi linkėjimai ir išbučiavimai mano draugeliui BEGEMOTUIIII!!! Beje linkėjimai nuo Žirafiaus.

Viskas, turiu bėgti.Laikas veją laiką, valanda valandą, minutė minutę, sekundė sekundę.Reikia arbatos su citrina, su dviem citrinom, ir su žievele, tik be cukraus, bet su citrina.Reikia, nes kartais vidinis šiurpulys nebūtinai užpuola kai ateina liga.O jos man dabar reeiktų mažiausiai.

1 komentaras:

Begemotc. rašė...

Acch.. ta meileee...