2010 m. gruodžio 3 d., penktadienis

Šiluma.

Kai manęs paklausė ko man dabar labiausiai norisi. Atsakiau - šilumos. Ir žmogus tai suprato tiesiogiai. O aš nusivyliau. Šiluma, net tik garuojanti citrinų arbata, karštas vynas, šilta antklodė, megztos pirštinės ar šildytuvas. Šiluma man kur kas daugiau. 

Ją gali skleisti pats. Ir gali tau šilumos suteikti kiti. Skleisti šilumą gera - tai rūpestingumas ir šiltas žodis kitam. To paties norisi sulaukti ir pačiam. O tada ir atsiranda vidinė šiluma, kai žinai, kad tave supa mylintys žmonės, džiugios šypsenos ir visada tave norinčios sutikti akys. Šiluma, kuri neleidžia jaustis vienišam. Šiluma, kuri verčia šypsotis pačiam. Širdies šiluma.

Todėl, kai pasakau, kad man reikia šilumos. Žinok. Vidinė šiluma man daug brangesnė už bet kokią išorinę, todėl ja ir norėčiau pasidalinti su tavimi. 
Listen. 
http://www.youtube.com/watch?v=z1rYmzQ8C9Q&feature=player_embedded#!

Komentarų nėra: