2010 m. gruodžio 24 d., penktadienis

Stotelė : Tu.

Laiminga ! 
Aš to nesakau. Tiesiog tyliai tyliai džiaugiuosi. 
Nors ir norėčiau krykštauti, kaip pusnyse žaidžiantys vaikai. 
Aš tiesiog džiaugiuosi.
Matyt, šypsausi ta velniūkiška šypsena, kaip mažas vaikas gavęs dovaną.
Bet kas paneigs, kad dovanos aš negavau.
Nesvajojau apie nieką, ir vis dar stengiuosi būti atsargi kažką sakydama.
Bet tai geriau, nei bet kada anksčiau !
Ir taip, aš tai pasakiau.
Laiminga !

Mano pasaulis sukasi ratu, ir visada sustoja ties Tavo akim. Tavo akys, mano akys.
Aš sustojau, nustojau bėgti, skubėti, aplenkti laiką ir išbandyti daugiau nei galiu. Sustojau tvirtai. Todėl žvelgiu tik tiesiai. Akys nebenori krypti jokia kita kryptim. Nes joms nebereikia. Bet mano akys niekada nematys tiek daug, kiek galės pasakyti širdis, tuomet, kai žodžių pritrūks...Mano akys, Tavo akys.

3 komentarai:

Emocija. rašė...

džiaugiuosi už tave :)

Anonimiškas rašė...

me too ;)

nebyli naktis. rašė...

Et, labai labai miela!