2010 m. gruodžio 19 d., sekmadienis

Special.

Taškas prie taško, raidė prie raidės, žodis prie žodžio, sakinys prie sakinio, tektas prie teksto ir susideda visas naujas gyvenimas.
Po truputį, po truputį aš pradedu tikėti, kad kažkas beldžiasi į širdį, kažkas netikėto...
Kalbu per anksti, žinau. Neesu tikra dėl to ką sakau, tačiau aš noriu tuo tikėti. O tikėjimas mane veda į priekį, geriau trys žingsniai žengti tolyn, nors du iš jų ir gali būti klaidingi, nei vienas didelis žingsnis atgal. Būnant priekyje visada būsi pirmesnis už tuos, kurie bus už tavęs ir neturės tikėjimo. 
O ką man tai duoda? Daug, naują gyvenimo puslapį, su naujais ketinimais ir siekiais, nauju liūdesiu ir džiaugsmu. To ir užtenka man...tam kartui...

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

ką ta meilė daro :)))))

nebyli naktis. rašė...

Tikėkimės nieko blogo ;))