2009 m. kovo 28 d., šeštadienis

.

Smagiai sunkus tas gyvenimas kai kartais pagalvoji.O gal ir sunkiai smagus.Nežinau.
Taip.Išgyventa vakar sunki diena.Sunki.Ir dar kai prastai jautiesi, hmm tiksliau visai blogai.Išgyveni sunkiai, bet išgyveni repeticiją, kuri pasirodo kad buvo nieko verta.Ir visos kitos buvo nieko vertos, nes tavo organizmas paprasčiausiai sugalvoja pajuokauti ir susirgti.O taip susirgti ne vietoje ir ne laiku.Taip jau būna.Bet šiemet jau antrą kartą.Tikiuosi paskutinį,nereikia man tokių sutapimų.
Ir dar kitą dieną atsikėlęs ryte turi šiek tiek vilties, kad viskas bus gerai.Bet...nebuvo labai gerai.Bent jau pabuvau gera koordinatorė.Išbandžiau kažką naujo.Turėsiu kitą kartą patirties. Tad visai smagiai.Kol neatsipalaiduoji atrodo,o gal pasveikau..Nuu nuu.Atrodė.Bet buvo smagu.Puikus renginys.Ir dar, kai teta, ir ne viena, kurios aš nepažįstu susistabdo ir paklausia kaip jaučiuosi.Rūpestis iš nepažįstamų žmonių geriau nuteikia.
Ir mano juodi nagai pradėjo patikti.Tokie jau visai dailūs.
Bet vis dėl to yra dar vienas BET.Blem...nu ir kodėl.Gana.Padėkime tašką.
Sveikite ir sveikime.
******
Ir vis dėl to.Žmonės moka pakelti nuotaiką.Netikėtas Jusčiaus parašymas,tiksliau tikėtinas,tik netikėtinas atsiprašymas,nes šiandien žmogus daro gerus darbus.Reikia jį už tai pagirti.Nedažnai juk.Ir gauta sms parodo, kad tikrai buvo gerai.;}}
*****
Kaip nekenčiu kai tu mane nervini, bet tik tada suprantu kodėl tu man reikalingas...

Komentarų nėra: