2009 m. kovo 17 d., antradienis

Hel-looks.

Žinau puikią svetainę.Tikrai;}}
Ji jau gyvuoja gan netrumpą laiko tarpą(nuo 2005 metų liepos),nes įdomu.Bent jau man.
Tiesiog pažiūrėjus joje sudėtas foto pajunti laisvės troškimo poreikį.
Galvoji, ir aš taip n
oriu.
Tikriausiai esate apie ją girdėję.
Tai Hel looks.
Nuotraukos iš Helsinkio, aišku Suomijoje.

Tiesiog jose pasirodo tiek laisvės..Paprastų žmonių foto.
Gatvės mados..
Tikrai daug orginalumo.
Manau daug panašių dalykų išvystume ir mūsų Vilniuje,tik reikia kažkam pradėti.
Bent jau man pažiūrėjus šias foto ateina įkvėpimas.
Kažką daryti, dėl kažko stengtis.
Ir nors bent jau mano akims gal poroje nuotraukų iš 100 žmonės apsirengę tobulai.
Tačiau tai tikrai įdomu. Jie atrodo taip, kaip nori. Nes ir aš noriu atrodyti taip kaip noriu.
Tik galbūt ne čia ir ne šiuo laiku..

Užsukite kada nors.Jei turėsite laiko, nepasigailėsite.
www.hel-looks.com
Štai kelios foto.






Komentarų nėra: