2011 m. vasario 16 d., trečiadienis

Žinoti. Norėti.

Aš labai noriu norėti. Noriu turėti, ko norėti. Kažko prasmingo. Ir noriu, turėti to, ko noriu. Ir matyt, aš noriu per daug. Tiesiog noriu pabusti iš pasimetimo sapno. Atsikelti ir pramerkus akis žinoti, kas ir kaip. Noriu, kad būčiau tik aš ir Tu. Ir noriu žinoti, kas esi Tu. Noriu norėti jausti tą jausmą. Kai neesi pasimetęs savyje. Kai žinai kokie žmonės supa tave. Aš nenoriu džiaugtis tuo, kas ne mano. Noriu suprasti, kad yra artima man. Noriu žinoti, be ko negali gyventi Tu. Arba aš tiesiog noriu ŽINOTI. Ir tikiuosi, kad mano širdis ir protas mokės atsirinkti, kas jai artima, o ką reikia pamiršti ir stumti tolyn...

Pakilti aukštyn. 
Surasti tai ko ieškojai.
Šokti link dangaus.
Sugauti Tavo akių žvilgsnį.
Niekad jo nepaleisti.
Būti savimi.
Mylėti save.
Nepaslysti, ir neapgaudinėti kitų.
Tiesiog kurti gyvenimą.
Gyventi gyvenimą.
Ir visada tikėti tuo ką darai.
Nenustoti sau kartoti.
Kad surasi save.
Ir galbūt rytoj.
Pasijusi laimingu.

Komentarų nėra: